Dades personals

La meva foto
Educación Infantil Educación Primaria

dimarts, 14 de setembre del 2010

PRESENTACIÓ

Hola sóc l'Ariadna Salichs i vinc de Badalona. He cursat el batxillerat artístic ja que vaig estar dubtant entre estudiar interiorisme o ed. infantil i aquest em mantenia les portes obertes a totes dues carreres.
El fet de poder treballar amb nens durant un parell o tres d'estius em va fer acabar de decidir-me per aquesta.
Actualment estic treballant a una llar d'infans de Badalona on faig mitja jornada. Tot i que no tinc massa temps per a mi mateixa estic aprenent molt i agafant experiència cosa que crec que em servirà molt en un futur.

Fent referència al blog que hem hagut de crear, considero que és una manera de poder mostrar als altres la nostra feina i apendre'n.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada